Kennismaken, wie is wie?

hi, ik ben Ramon Moorlag, docent informatica op het ds. Pierson College te 's-Hertogenbosch. Ook zit ik i&i voor en ben ik actief in het ontwikkelen van de keuzemodule IoT. Meer informatie over mij kun je vinden op de i&i-website en op mijn eigen website; ramonmoorlag.nl.

Je kunt bij mij terecht over vragen over o.a.het organiseren van een conferentie, het organiseren van een leerling-avond en over het gebruik van GitHub (Pages). Ik sta ook leden bij waar het vak op het punt van verdwijnen staat ( :frowning: ) en het (opnieuw)invoeren van informatica ( :slight_smile: ) in de lessentabel. Wij gebruiken informatica-actief.nl.

Hoi, mijn naam is Petra van Horen. Docent informatica op Lyceum Schravenlant te Schiedam. Hier geef ik les in onderbouw en bovenbouw.

Welkom Petra! Gebruik je ook een methode in Schiedam? Of schrijf je alles zelf?

Hallo allemaal, mijn naam is Esther Geenen. Ik geef informatica en digitale geletterdheid op het Pleysier College Westerbeek in Den Haag. Ik ben blij met dit forum en hoop op veel interactie tussen vakgenoten.

2 likes

Hoi,
voor het vak informatica in de bovenbouw gebruik ik fundament-online (met veel plezier).
voor de onderbouw maak ik het materiaal deels zelf. Ik gebruik daar lessonup voor. Ik heb nu 3 lesjes python gemaakt en ben bezig met wat lesjes mediawijsheid. Verder maak ik gebruik van code.org

3 likes

Hello,

Jochum van Weert hier. Informaticadocent op het Stedelijk Gym in Den Bosch.
Goed plan dit forum! Prima plek om materiaal en ideeƫn uit te wisselen.

2 likes